donderdag, oktober 18, 2007

Lisää hokemia - eli sadaskolmastoista


Edelliseen postaukseen jatkumoa.

Tissipimppityttökisan päätyttyä Asian voittoon, meillä on tullut Ukon kanssa tavaksi laulaa toisillemme tätä pimsatyttöjen teemabiisiä "Don't Cha", tai lähinnä sen kertosäettä:

Dont cha wish your girlfriend was hot like me
Dont cha wish your girlfriend was a freak like me
Dont cha, dont cha
Dont cha wish your girlfriend was raw like me
Dont cha wish your girlfriend was fun like me
Dont cha, dont cha

Siis todella säälittävät sanat.



Siinähän on mimmi ihan lovena seukkaavaan jätkään, ja sitten yrittää todistella olevansa parempi vaihtoehto: "Mä oon kuuma, hauska ja sekaisin ja sun tyttöystävä on niin säälittävä, kun se on niin mustasukkainen susta."

Joo, joo, kyllä mä olen noi tapaukset nähnyt. Eräs tapaus, jota kutsun nimellä "500 euron tekstiviesti" oli varsin haka tuollaisessa vinkunassa. "Etsä nyt haluis, et sun tyttis olis niinqu just samanlainen ku mä?" (Ei se varmaan anna seksiäkään kun peiton alla lähetyssaarnaajassa, valot poissa. Ja se on varmaan muutenkin tosi tylsä, mä kun olen tosi hauska.)

Mulla on salaa epäilys, että Kissimirrinukketyttöhauskuus viittaa mahdollisimman vähiin vaatteisiin ja (ehkä) oraalisten nautintojen tarjoamiseen. "Ekoilla treffeillä mä otan vain suihin". Siis ei missään nimessä huumorintajuun, koska se on TOSI epäseksikästä naisessa.


(Mä en muuten käsitä sitä logiikkaa. Siis että jos ottaa poskeen autossa joltain diskodeitiltä, niin on siveä, koska on säilyttänyt sen kaikkein pyhimpänsä ainakin elimen kosketukselta. Toisen alapään nuoleskeluko ei intiimiä puuhaa?)


Biisiin takaisin: Toi kohta "raw like me". Ihan tulee mieleen K-Kaupan Väiski lihatiskeineen. Miten se onkin niin elävä muisto? Ukko yritti kyllä sanoa, että sillä viitataan sellaiseen raakaan alkukantaisuuteen. Ei. Väiskin punainen läski lihatiskin vitriinissä on ja pysyy mielessä. Potkaa ja kotlettia.


*****


Viime maanantaina mun oli tarkoitus mennä katsastuttamaan partani sekä viikseni sellaisessa paikassa, jossa tehdään ihokarvojen laserointia. Se piti sitten perua, kun Pikku-Ukko oli kipeänä, ja olimme sitten molemmat kotona vetelehtimässä.

Ukko on ihan innoissaan siitä mahdollisuudesta, etten enää nyppisi ihokarvojani jatkuvasti. Olen sanonut hänelle, että haluaako hän sitten, että olen kuin Frida Kahlo. Laserointihan maksaa melko paljon, ja se pitää uusia aika monta kertaa, ennenkuin onnistuu. Katsottuaan kuvan hänestä, Ukko totesi, että hänen mielestään olen joka tapauksessa samannäköinen, ja ettei "sillä niin pahat viikset ole".

(no ei olekaan)

(Tähän pitää lisätä sellainen shokeeraava yksityiskohta, ettei Ukko ollut koskaan edes kuullut F.K.:sta.)

Pitäisi sitten varata uusi laserointiaika. Tai itse asiassa ensin he haluavat vain katsastaa karvat: ovatko ne tarpeeksi mustia ja tuuheita. (V: ovat). Vasta sitten varataan aika toimenpiteeseen. Tällä välin kuulemma ei saa vahailla eikä poistaa karvoja aineilla, mutta ihan höylällä voi vetäistä. Cool. Nyt me voidaan seisoa tuolla kylppärissä aamuisin ritirinnan.

- "Annatsä vaahdon?"
- "Joo, oota vähän".

Mistä tuli mieleen, että mun vasta vaihtama Venuksen terä on jo nyt meidän Kür Ortimme suolaveden tuhoama. Täysin käyttökelvoton.

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((>

Näyttää ihan multa sen jälkeen, kun olen jo liian pitkään odottanut laserointia terät ruosteisina, enkä ole leikannut kasvanutta pujopartaa (edes) saksilla.

Menen kasvattelemaan.

Hmm. Tossa yläkuvassa Rouvalla on kyllä yhtä tuuhea pöheikkö kuin mullakin, mutta tonne kaulan alapuolelle ei pääse kurkkimaan. Onkohan mulla nyt joku pakkomielle?


****

Ai niin. Ja siitä piti mainita, että NYT mun huumorintaju kyllä alkaa loppua noihin tosi-tv-juttuihin, vaikka en kovin montaa ole nähnytkään. Katsottiin "top chef"-ohjelmaa. "Sinun annoksessasi ei ollut lainkaan seksiä. Voit pakata veitsesi ja lähteä".

WTF???

Olen sanaton.


****



Tää
on aivan ihana.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ehehehe, mä vaan niin eläydyn...valitettavasti laserointi taitaa vaan olla hirmu kallista? Mutta loppuviimeks taitaa kuitenkin alittaa höylien ja vaahtojen hinnan pitkällä tähtäimellä, varsinkin kun vaihdevuosien aikaan kuulemma sitä partaviiksihommaa alkaa puskemaan oikein urakalla. Jotta pannaan harkintaan. Voimia vaan niiden karvojen kanssa,
-minh-

ninna_a zei

Kiitos! Yksi laserointi maksaa noin satkun. Sitten sitä pitää uusia useampi kerta.

Mä en halua mennä yksityiskohtiin, mutta siis mua ei sellainen nukka haittaa. Eikä nää viikset. Jotkut sanoo, että "No eihän se haittaa, eikä sulla ole niin paha". (Ei ne ole nähneet koskaan mua nyppimättömänä).

Mä joskus katselin pöydän toiselta puolelta yhtä naista, joka EI ajanut leuanaluskarvoja. Mä en halua samaa näkyä. Se oli oikeasti aika järkky, siis sellainen ihan kunnon pöheikkö leuan alla. Ei kiitos.

Nyppiminen on ok, mutta kyllästyttää, koska viikon päästä ne samat karvat on taas näkösällä, ja uusia pukkaa sillä välin. Ja sitten kun nyppii, niin sitten naama on puolitulehtunut koko ajan. Jos ei muuta, niin sellaisia pikkuisia finnejä ja rupia joka paikassa. Njää.

Niin siis mä varmaan menisin siihen laserointiin silleen max 2 kertaa vuodessa. Siinä oli joku 4kk väli, ettei saa mennä.

--KATA-- zei

Voi ei nämä karva-aiheet ovat kamalia. Mä en halua mennä yksityiskohtiin ettekä te halua kuulla.
Muuten toi 500 euron tai ehkä paremmin tuhannen taalan tekstiviesti on iskostunut mieleeni ja yritän muistella sitä kun istun kännykkä kätösessä vihaisena.

Vittu nyt oon sulattanut pakastimen ja sen edessä on haiseva märkä pyyhe, olen onnistunut tänään jo KOLME kertaa astumaan sen päälle ja sitten vaihtanut kuivat sukat ja sitten taas kävellyt sen päälle. Voi jeesus.

Ihana merkintä pai tö wei.

Anoniem zei

Tässähän alkaa tuntea itsensä ihanan karvattomaksi... kiitos vain tästä piristyksestä. Vaikka tuo Frida tuossa näyttääkin epäilyttävän tutulta, enkä tarkoita nyt minhiä.

Ja tietysti ruuassa pitää olla seksiä. Miten muuten selittyisi mämmin suosio?

Makepeace75 zei

Hmm.. Tuo laserointi ei sitten välttämättä toimi kaikilla. Muistiko ne mainita moisen seikan? ;D Kaverilla on paha karvaongelma, kävi käristettävänä varmaan kymmenen kertaa ja aina vaan ne karvatupet on elossa eli saman verran on pusikkoa leuassa ja sen alla. Life sucks.

Frida on muuten mun idoli. :o)

mammaliini zei

aah mää rakastan noita sun karvajuttujas :D. ainaskin oot sinut ittes kanssa, joku muu kokis moisen isoksikin ongelmaksi. mää oon onneks etelän blondi jonka täytyy ajaa säärikarvat kahdesti vuodessa :D.

ihana toi videonpätkä. katottiin koko perheen voimin ja hirnuttiin äänekkäästi :D.

ninna_a zei

Kata: Joo... Meillä tää on sellainen suvussa kulkeva ongelma. Paitsi systerillä ei, kun se on blondi. Molemmat tätini ovat HYVIN tuuheita.

Joo, mä olen ton tekstiviesti-insidentin jälkeen yrittänyt olla tarkempi ;D

Venla: Hmmm. Totta tosiaan, mitenkäs se mämmi pääsi unohtumaankaan :X Se taitaakin olla sellainen raa'an seksikäs. Ja yhtä esteettinen kuin joku ryynimakkara ja rössypottu.

makepeace: Ei ne vielä pyytäneet kuin maksuttomalle visiitille, jossa he sitten selvittävät, että soveltuuko hoito lainkaan.

On se tietty vähän kurja, jos tonnin jälkeen on vieläkin karmea tuhero leuan alla. Mä ajattelin, että jos ei 3-4 kerran jälkeen näy mitään vaikutusta, niin sitten saa jäädä.

mammis: Ai, ai, toi on kadehtituttavaa. Mulla oli yksi tuttu, joka ei ajellut koskaan, ja pystyi silti näyttäytymään hehkeänä ihmisten ilmoilla hameessa ja sortseissa.

Pixar on takuuvarma :)

Anoniem zei

Aaargh! En ollut kuullut (tai kiinnittänyt huomiota) koko suheromisujen biisiin ennen kuin luin täältä nuo sanat. Ja nyt tuntuu, että kappale soi kaikkialla ja jatkuvasti. Eikä vähiten päässäni. Se on niiiiiiin tyhmä.

ninna_a zei

Eikö olekin? Hermostuttava!