woensdag, januari 31, 2007

Neljäskymmeneskuudes

Jos pitäisi tehdä jotain vallan vastenmielistä juttua tietokoneella, jossa on nettiyhteys, voi arvata mitä siitä seuraa. Toki jonkin verran olen kyseessä olevan merkityksellisen tehtävän parissa raahautunut eteenpäin, mutta kaikenlaista olen ihan siinä sivussa "löytänyt".

Näistä ensimmäinen esiteltävä on 35 vuotias Remco Rotterdamista. Hän etsii seuraa kaikkialta maailmasta. Minä olen jo löytänyt rakkaan ja olen muutenkin väärää sukupuolta hänelle kumppaniksi. Jos kuitenkin SINÄ haluat tutustua miekkoseen, klikkaa esittäytymiseen tästä. Tarjolla webbikamerakuvaa ja ääntä.

Muutakin mielenkiintoista tuli päivän mittaan vastaan: Jos naisten tappaminen kivittämällä on harrastuksesi ja olet suunnitellut muuttoa Herouxvilleen, Québeciin, paikkakunnan säännöt voivat tuottaa pettymyksen.

Edelliseen teemaan väljästi liittyen: "White Trash Etiquette: The Definitive Guide to Upscale Trailer Park Manners" on ajanmukainen ja käytännönläheisiä aiheita käsittelevä kirjanen. Se voi toimia vastaiskuna ikävälle, jäykkäniskaiselle ja kaikinpuolin hyödyttömälle Käytöksen kultainen kirjalle. Linkin kirjaan löysin täältä.

Nyt kello onkin sopivasti lähes puoliyö. Taidan ottaa Ubuntun kainaloon ja kammeta kohti sänkyä.

Geen opmerkingen: